Τρίτη 19 Ιουνίου 2007

Επιτέλους απαλλάχτηκα απο τα junk τηλεφωνήματα

notcall1.gif


 - Καλησπέρα σας τον κύριο “Παπαδόπουλο Ιωάννη”;


κάπως έτσι ξεκινά ενα απο τα πολλά τηλεφωνήματα που λαμβάνω σχεδόν καθημερινά πλέον για να μου πουλήσουν φίλτρα, τηλεφωνία, κάρτες και δάνεια.


Εκανα έναν μικρό υπολογισμό, αν πούμε οτι δέχομαι 2 τηλέφωνα τη μέρα και μου παίρνουν μισο λεπτο το καθένα


τότε


30”χ2 = 1 λεπτό τη μέρα


1 χ 360 = 360 λεπτά ή 6 ώρες τον χρόνο


6 χ 20 = 120 ώρες ή 5 μέρες μεσα στα επόμενα 20 χρόνια


και δεδομένου οτι σε 20 χρόνια θα είμαι σε μια ηλικία που και αυτες οι 5 μέρες που θα έχω χάσει θα μου είναι πολύτιμες΄


αποφασίζω εδώ και τώρα


πως ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΓΑΜΩΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΑΣ


και επειδή το εννοώ


κατεβάζω και τυπώνω εδώ και τώρα την αίτηση προς την αρχή προσαστίας προσωπικών δεδομένων


http://www.dpa.gr/Documents/Gre/Com/AITISI.doc


την οποία φυσικά και θα λάβετε σοβαρά υπόψιν σας καθώς θα είστε πλέον παράνομοι αν ξαναεπικοινωνήσετε μαζί μου


ευχαριστώ :)