Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

Εγώ μοιάζω με τον Eminem, εσύ;

image


Ειμαι πολύ χαρούμενος, πριν λίγο βρήκα επιτέλους τον σωσία μου!


Ποιος είναι αυτός; Μα, ο Eminem


Δεν το είχα προσέξει, κανείς δεν το είχε προσέξει, αλλά να’ναι καλά το “MyHeritage Face Recognition” μου άνοιξε τα μάτια.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την υπηρεσία και με βάση μια φώτο μου , μοιάζω :


Κατά 64% στον Adam Brody


image


63% στον Darren Hayes


image


56% στον Jamie Cullum


image


και εδώ αρχίζουν τα καλά,


κατα 52% στον Uri Geller


 image


και κατά 51% στον Eminem


Η επιτυχία του προγράμματος αυτού είναι απίστευτη αφού βάζοντας μια φωτογραφία του Eminem, όχι μόνο δε βρήκε καμία ομοιότητα με τον Eminem στα αποτελέσματα αλλά εντόπισε και τρομακτική ομοιότητα (83%) με την Clara Bow που βλέπετε :


image


Για να λέμε και την αλήθεια όμως, βρίσκει κάποιες ομοιότητες στις φώτο


Δείτε τη φώτο του eminem που έβαλα και τη φώτο της Bow με την οποία τη σύγκρινε


image


Παρατηρήστε οτι το βλέμα της αγελαδας και τα χειλάκια εχουν κάποια κοινά. Και η μύτη νομίζω λίγο.


Λοιπόν, βρείτε και σεις σε ποιον μοιάζετε και πείτε μου :


http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition.php