Παρασκευή 24 Αυγούστου 2007

Ο ύπουλος internetakias αποκαλύφθηκε :(

Μετά απο το ξεσκέπασμα που μου έκανε ο nikan του metablogging (γιατι μου το χάλασες βρε ανθρωπε, περίμενε και συ λίγο :P) δε μπορώ παρά να σας αποκαλύψω την αμαρτία μου :)


Πριν λίγα posts σας είπα οτι και καλά ξεκίνησα ζωγραφική και έφτιαξα τον παρακάτω πίνακα, με σκοπό να μου πείτε αν σας αρέσει αυτό που βλέπετε :


pinakas.jpg


Ο λόγος που το έκανα είναι γιατι περίμενα οτι κάποιοι θα μου απαντήσουν οτι το ανηψάκι τους θα μπορούσε να το κάνει καλύτερο. Εμενα μια τέτοια εντύπωση μου έδωσε. Βέβαια δε το έχω δει απο κοντά να σας πω. Ομως οσο να΄ναι με εκπλήσει το γεγονός οτι αυτός ο πίνακας του Pollock με τίτλο Νο 5, 1948 είναι ο πιο ακριβός πίνακας που έχει πουληθεί ποτέ, με τιμή 140,000,000$ ! Πουλήθηκε πέρυσι στον David Martinez


Ο 4ος πιο ακριβός πίνακας είναι το πορτραίτο του Δρ Gachet του Vincent van Gogh που πουλήθηκε το 1990 για 82,500,000$ (σημερινά περίπου 130,000,000)

portrait.jpg