Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Fugu - Το τελευταίο σας γεύμα;

image


Αυτοι οι Ιάπωνες τελικά δεν πάνε καλά. Αυτό βέβαια δεν το κατάλαβα τώρα μου πήρε κάμποσο καιρό. Το Κάστρο του Takeshi που έβλεπα στον Σκάι ήταν ένα απο τα ισχυρότερα δείγματα. Ενα άλλο ήταν και το Fugu, το ψαράκι που αν το φας λάθος… σε σκοτώνει.


Φυσικά δε μπορείς να το φας όπου και όπου. Η γιαπωνέζικη κυβέρνηση δίνει ειδικές άδειες, τις “Fugu Safety Serving License”. Εκεί βέβαια δεν νομίζω να σηκώνει φακελάκι γιατι λίιιιιγο να την κάνεις την μαλακία έχεις σκοτώσει άνθρωπο.


Αν θες λοιπόν να μαγειρεύεις Fugu για τους πελάτες σου θα πρέπει να πας σε ειδική σχολή για 2-3 χρόνια και μετά να δόσεις ειδικές εξετάσεις για να πάρεις την πολυπόθητη άδεια. Πέρσι δε, μόνο στο Τόκυο 830 άτομα έκαναν αίτηση για την άδεια αυτή απο τους οποίους πέρασαν μόνο οι 500. Ενα απο τα πιο δύσκολα τριπάκια που πρέπει να αντιμετωπίσει ο εξεταζόμενος είναι να μην μπερδέψει τις θηλυκές ωοθήκες με τα αρσενικά γενετικά όργανα. Οι πρώτες είναι το πιο θανατηφόρο μέρος του ψαριού (δεν είναι το μόνο) ενώ τα δεύτερα είναι απο τις πιο νόστιμες λιχουδιές του ψαριού (μπλιαχ).


Εγώ δε θα το έτρωγα μάλλον γιατι δεν μπορω να έχω πολύ εμπιστοσύνη στις άδειες που δίνονται απο μια κυβέρνηση που εξάγει το κάστρο του Takeshi και τη Sony.


image


Υπάρχουν βέβαια και πιο τολμηροί απο εμένα, όπως ο εικονιζόμενος ηθοποιός - θρύλος Bando Mitsugoro ο οποίος έφαγε όχι ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα συκώτια fugu. Ε, ακόμα τον κλαίνε…


Υπάρχουν βέβαια και άλλοι που λένε οτι έφαγαν fugu που μάλλον δεν ήταν καλά καθαρισμένο, δηλητηριάστηκαν, πέρασαν λίγες μέρες μια ψιλονιρβάνα και τώρα είναι οκ. Περιγράφουν και την εμπειρία τους online εδώ


Εγώ δε θα σας πω να φάτε ή να μη φάτε, κάντε ο,τι θέλετε, μη μου ζητάτε τα ρέστα όμως μετά ε; Α και παρεμπιπτόντως είναι και πανάκριβο (τόσα λεφτά δίνουν για τις σπουδές, να μην κάνουν απόσβεση;)


Υ.Γ. Σπυρούτσο ελπίζω μετά το κατατοπιστικότατο post μου και το παράδειγμα του μακαρίτη Mitsugoro να αλλάξεις γνώμη